A+
A-
Wersja kontrastowa
Pomoc




DrukujDrukuj

Ustalenie numeru porządkowego budynku

Ustalenie numeru porządkowego budynku

Kogo dotyczy

Wnioskodawca zainteresowany ustaleniem numeru porządkowego budynku

Czas realizacji

Niezwłocznie

Wymagane dokumenty


-Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu

-Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opłaty

Brak opłaty

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Podstawa prawna

-Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r., poz. 125)
-Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 r., poz. 725, Art. 40a, b,)

Dodatkowe informacje

E-formularz

© 2020 Gmina Kożuchów
aplikacja: 1.9.5.6, baza: 1.5.7
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce
Zamknij